DEPARTAMENT CAZARE

Proca Larisa Nicoleta 
Șef departament cazare


   Personalul hotelului trebuie să îşi cunoască oaspeţii. Există discuţii organizate legate de gusturile clienţilor, de exemplu dacă le-a plăcut sau nu o maşină care le-a fost pusă la dispoziţie. Există un loc unde datele sunt adunate pentru a cunoaşte exact ce îşi doreşte clientul, de exemplu dacă îi place vinul roşu sau alb. Oamenii nu sunt primiţi cu vin alb dacă e place cel roşu, sau cu şampanie, atunci când se ştie că nu consumă alcool.











   Departamentul cazare al unui hotel are drept rol realizarea și comercializarea serviciilor de cazare și suplimentare de plată și fără plată, incluzând serviciul front-office și serviciul etaj (housekeeping).

Serviciul front-office are rolul de a promova și vinde serviciile hoteliere: cazarea și serviciile suplimentare. Activitatea front-office-ului se desfășoară la nivelul următoarelor secțiuni: 

• recepție
• concierge 
• casa-facturare 
• rezervări 
•centrala telefonică 

Serviciul de etaj (housekeeping) asigură curățenia, amenajarea și întreținerea spațiilor hoteliere. 
Activitățile acestuia se desfășoară la nivelul următoarelor sectoare de activitate:
• spații de cazare
• spații de folosință comună 
• spatii anexe și de depozitare
• lenjerii

• spălătorie




Dispunem de multe camere cu diferite conforturi







         Vă puteți bucura de un Cinema și multe alte facilități



      













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Infinity Time

Spot publicitar 2018 Premiu spot 2017