Proca Larisa Nicoleta
Șef
departament cazare
Personalul hotelului trebuie
să îşi cunoască oaspeţii. Există discuţii organizate legate de gusturile
clienţilor, de exemplu dacă le-a plăcut sau nu o maşină care le-a fost pusă la
dispoziţie. Există un loc unde datele sunt adunate pentru a cunoaşte exact ce
îşi doreşte clientul, de exemplu dacă îi place vinul roşu sau alb. Oamenii nu
sunt primiţi cu vin alb dacă e place cel roşu, sau cu şampanie, atunci când se
ştie că nu consumă alcool.
Serviciul front-office are rolul de a promova și vinde serviciile hoteliere:
cazarea și serviciile suplimentare. Activitatea front-office-ului se desfășoară
la nivelul următoarelor secțiuni:
• recepție
• concierge
• casa-facturare
• rezervări
•centrala telefonică
Serviciul de etaj (housekeeping) asigură curățenia, amenajarea și întreținerea
spațiilor hoteliere.
Activitățile acestuia se desfășoară la nivelul următoarelor sectoare de
activitate:
• spații de cazare
• spații de folosință comună
• spatii anexe și de depozitare
• lenjerii
• spălătorie
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu